niedziela, 8 marca 2015

Zboczone i seksowne nauczycielki [włochate cipki, owłosione cipki]

Jakiś czas temu w komentarzach pojawiła się prośba odnośnie utworzenia galerii składającej się z samych nauczycielek. Przyznam, że prośba ta początkowo mnie lekko rozbawiła i stwierdziłem, że nierealne jest ją spełnić. Myliłem się bo na jednej ze stron, z której korzystam istnieje możliwość podejrzenia zawodu prezentowanej na zdjęciach kobiety. I tak miałem okazję zawęzić kategorie o Panie, które w rzeczywistości są nauczycielkami. To ciekawe patrzeć na gołe cipki kobiet, które na co dzień nauczają, ale cóż nauczyciel też człowiek i ma prawo robić prywatnie co mu się podoba. Część z tych Pań jest naprawdę bardzo fajna  chciałoby się mieć z nimi trochę lekcji prywatnych ;)





















6 komentarzy:

  1. Pani piąta od góry.... Ojej... Jakbyś kiedyś szukał kandydatki na cipkę miesiąca to zobaczyłbym więcej jej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwilowo mam inne ale rozważę jej kandydaturę w przyszłości :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna galeria, widać że wszystkie panie są naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre debilowate,ale pręt stoi,zerknę na Int.Manag[3 godz. 21 min.].Chyba przesadziłem z tym hamowaniem.Wrócę do tej w białych pończoszkach przy biurku.Ruda cipka zrobiła swoje,moją zapnę wieczorem. Chobnag

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 ma śliczny rowek

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze bardzo mile widziane