wtorek, 7 października 2014

Ślicznotki w plenerze #3 [cipki w plenerze, owłosione cipki, włochate cipki]

Każda jesień powoduje u mnie tęsknotę za piękną pogodą, której towarzyszy ciepła aura. Dlatego z miłą chęcią oglądam wszelkie zdjęcia ze słoneczną pogodą w tle. Jeśli do tego typu zdjęć dodać jeszcze piękne i nagie ciała naturalnych kobiet to otrzymujemy idealny przepis na rozgrzanie. Śliczne, z lekką nutą drapieżności niczym Amazonki dziewczyny prezentują swe naturalne wdzięki bez skrępowania w ślicznych plenerach. Zapraszam do podziwiania ich piękna.





















3 komentarze:

  1. piękne.... doskonały dobór futrzaków w plenerze. Mateusz nie oddawaj bloga w niepowołane ręce. Dasz sobie radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię z takimi lalkami spacerować nago w plenerze,aż mi stoi.Chobnag

    OdpowiedzUsuń
  3. Milutkie.Aź odsłoniłem gałkę mojego kutaska,który miło mi sztywnieje.I..miło wspominam lato. jery


















    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze bardzo mile widziane