niedziela, 7 kwietnia 2013

Ślicznotki w plenerze #1 [cipki w plenerze, owłosione cipki, włochate cipki]

Pogoda nie rozpieszcza nas tego roku, ale wszystko wskazuje na to, że już wkrótce nadejdzie wyczekiwana przez wszystkich prawdziwie wiosenna aura, a co za tym idzie wszyscy nabierzemy większej ochoty na seks za sprawą możliwości uprawiania go na łonie natury ;) Tęskniąc mocno za słońcem, zacisznym lasem, w którym w letniej porze uwielbiam się kochać, oraz pięknymi plenerami, postanowiłem rozpocząć nowy cykl galerii, w którym będę prezentować przepiękne kobiety w plenerze :)
Pierwsza odsłona zdjęć znajduje się poniżej, mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu zmysłowe zdjęcia, które wybrałem.


4 komentarze:

  1. bardzo ładne, zwłaszcza te z naturalnymi, niestrzyżonymi włoskami na cipce, cudne, a jak pachną !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsza galeria ever

    OdpowiedzUsuń
  3. Chobnag-sam[lub z kobietą] lubię być nago w plenerze.Tym bardziej z przyjemnością oglądam[przypominam sobie],aż mi znowu zagrał

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne i miło mi się przy nich onanizue.Jery

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze bardzo mile widziane