środa, 3 kwietnia 2013

Polskie kobiety #1 - Małgorzata [owłosiona cipka]


Witam wszystkich,
jak już zauważyliście chciałem aby na blogu zaczęły pojawiać się również nasze piękne, naturalne Panie i poprosiłem Was o zgłaszanie się do mnie w tym celu wraz ze zdjęciami.
Napisała do mnie pierwsza odważna czytelniczka, która podesłała mi zdjęcie swojego przepięknego łona.
Małgorzata to 35 letnia kobieta, która ceni sobie naturalny zarost na swojej uroczej cipeczce. Jedynym zabiegiem, który uważa za konieczny to jak sama mówi „w tym miejscu generalnie ograniczam się do bikini” Gdy zbliża się lato, Małgosia lubi przystrzygać swoje futerko na jeżyka by było jej po prostu chłodniej w ciągu upalnych dni. Jest to rozwiązanie praktyczne i służy tylko i wyłącznie dla komfortu właścicielki. Jak sama przyznaje jej partner uwielbia naturalne i nieogolone łono. Mi również ta naturalność bardzo podoba się w Twojej cipce droga Małgorzato, dlatego też zapraszam wszystkich do podziwiania jej na zdjęciu poniżej :)
Proszę Was kochani o komentarze, Małgosi na pewno będzie miło, kto wie być może kiedyś zechce pokazać się tu jeszcze raz, kto wie?:)
PS: Do kategorii zmysłowe gify, doszła nowa strona, od teraz kiedy zaktualizuję galerię o nowe gify, w nawiasie będzie pojawiać się data ostatniej aktualizacji.  


3 komentarze:

  1. Zaprezentowane zdjęcie w mojej ocenie jest wybitne i godne podkreślenia, że takie właśnie naturalne kobiece piękno warto pokazywać, gdyż ujawnia prawdziwe cechy aktywności sexualnej. Pozdrawiam właścicielkę tego odważnego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDO LADNA CIPECZKA MUGLBY JA LYZAC CALY CZAS NIE WYCHODZAC ZDOMU

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze bardzo mile widziane