środa, 4 listopada 2015

Rudowłose piękności #5 [rude cipki] + VIDEO

Nic nie pasuje lepiej do wpisu o rudych, niż komentarz jednej z czytelniczek mojego bloga pod jedną z poprzednich galerii: "Choć gustuję w typowych,rasowych brunetkach,mam też fantazję być spotkać sie w łóżku,w uniesieniach miłosnych z rudą...Większość z nich jest brzydka - nie ma co ukrywać,ich ciała sa blade i odbiegają od większości stereotypów.Ale spotkałam sie tez i wersjami "lux' - tymi ładniejszymi i zgrabniejszymi (dla mnie to oznacza szczupłymi)... Jednakże nigdy nie udało mi sie takiej rudej suczki-koleżanki zaciągnąc do łózka... A chciałabym jej posmakować... Może kiedys mi sie uda...
(Monia)"
Mam nadzieję, że Monia spełniła już swoją fantazję i zdążyła wsunąć języczek między srom jakiejś rudej koleżanki :) A jakie jest Wasze na temat rudych kobiet?

























VIDEO 1  http://sh.st/bJam6 - masturbacja naprawdę wspaniałej rudej dziewczyny. Z taką rudą można skoczyć w ogień :) 


VIDEO 2 - http://sh.st/bJaUM Azjatka z owłosioną rudą liżą wzajemnie się po cipkach, palce lizać :)



1 komentarz:

Wszystkie komentarze bardzo mile widziane