niedziela, 12 kwietnia 2015

Ślicznotki w plenerze #5 [cipki w plenerze, owłosione cipki, włochate cipki]

Chciałem ogłosić drobne zmiany jakie pojawiły się na blogu w ostatnim czasie. Po pierwsze zdjęcia nadesłane mi przez kobiety do publikacji przeniosłem do działu "zdjęcia czytelniczek", być może poza Naomi znajdzie się jeszcze ktoś zza granicy. Po drugie nie chciałem aby dział "polskie kobiety" miał wymieszane zdjęcia przecudownych amatorek z Polkami, które dorabiają za granicą jako modelki. Teraz te dwie grupy będą słusznie odgraniczone.
A dzisiejsza galeria to nic innego jak wiosna w pełni, czas wystawić włochate myszki na słońce, pójść w plener pouprawiać nieokiełznany seks. Szukajcie więc dobrych miejsc na polach, w lasach, plażach, czy nawet w waszych ogródkach i uprawiajcie seks w plenerze. Panie na zdjęciach w tej galerii zdecydowanie nie miałyby żadnych oporów :)


























2 komentarze:

  1. Sympatycznie bujam sobie w czasie oglądania,tylko zrażają mnie dziary.Chobnag

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłe,aż mi spęczniała gałka jakby chciała pęknąć.v Jery

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze bardzo mile widziane