poniedziałek, 22 grudnia 2014

Naturalne kobiety z obfitym biustem #6 [duże cycki]

Ktoś z Was pytał w komentarzach o mnie i o jakiś prezent :)
Dziękuję, miewam się dobrze, tylko mam dużo pracy. Materiałów nie wstawiałem ponieważ szczerze liczyłem na nowości od Asi i Olgi, niestety srodze się zawiodłem, nie otrzymałem niczego. Otrzymałem jedynie marnej jakości zdjęcia od pewnej pary, które niestety nie nadają się do publikacji - publikuję tu tylko duże zdjęcia.
Jeśli zaś chodzi o prezent cały czas gromadzę na dysku zdjęcia naturalnych kobiet więc postaram się trochę pododawać ich tutaj specjalnie dla Was na ten świąteczny czas :)
Na pierwszy ogień idą duże cycuchy Pań o cudownie zarośniętych cipkach :)























1 komentarz:

  1. Jak ja uwielbiam zarośnięte kobiety.. Są BAAAAARRRRRRDZO atrakcyjne..

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze bardzo mile widziane